27 Ağustos 2009 Perşembe

Sushi, "Mest of Me"etkinligi

Yemeye, yedirmeye, yapmaya doyamadigim tadiyla beni "Mest" eden bu tarifi etkinlik icin yayinliyorum. Umarim sizlerde dener mest olursunuz... Yil 1996, San Francisco'da gittigim dil okulunda zaman gectikce tanistigim Japon ogrenci sayisi gittikce artarken, dogal olarak Japon yemeklerine ilgimde artmaya baslamis, Sushi' delisi olmustum. Ögrenci gelirinin yetmeyecegi bu lux yemek sevdam kontrol disina cikmaya baslayinca, evde kendi sushimi yapabilmenin yöntemini arkadasim Soko'dan hizlandirilmis bir kursla ögrenmistim. Cig balikli cesitlerini pek sevmedigim icin genelde sebzenin kullanildigi cesitlerini yapmayi tercih ediyorum. Yapmasi kolay olan Sushinin tek dez avantaji fazla sayida malzemeye ihtiyac olunmasi ve biraz da ön hazirligi. Tarifi toparlar toparlamaz etkinlik katilimlari ile birlikte yayinlayacagim

1 yorum:

  1. gerçekten muhteşem görünüyor... ...

    doğrusunu söylemek gerekirse sushi lerin bitmiş halini görünce evde yaptığınıza çok zor inandım..

    bravo çok profesyonelce

    YanıtlaSil