17 Mayıs 2010 Pazartesi

DIY... Sarap mantarindan, not tahtasi...

Photobucket
Baharin gelisinden midir bilmem, artik iki cocuklu olmama ragmen, aylardir hatta yillardir erteledigim bir kac projemi tamamlayabildim cok sükür. Ilk projem "Not tahtasi" ama sarap mantarlarindan yapilmis bir tahta.
Sokak kapisindan girer girmez, sagda oda kapisi gibi bir kapi var. Kapinin arkasinda ise sigorta, su vanasi, TV-telefon-internet alicisi gibi onemli ama cirkin görünen malzemelerin bulundugu kucuk bir dolap. Neyse, dolabin ici ayri bir proje, simdi disindan bahsedelim. O kapi acip da bir yere girilmedigi icin hep bana anlamsiz gelirdi. Bir anlam getirmek, girise renk vermek, resimlerimizi sergilemek, onemli notlari goz onunde tutmak amaciyla boyle bir projeye basladim. Kac gun sürdü bilmiyorum, kac tane mantar kullandim hatirlamiyorum. Tek hatirladigim, sabir gerektirenbir proje. Sonuctan cok mutlu olacagimi bildigim icin, sabrim, azmim, ihamim hep yanimda oldular.
Sanirim 300+ civari mantar kullandim. Bunlari yariya kestim dogal olarak toplam 600 civari mantar oldu. Zemini icin istedigim boyutlara uygun ince bir tahta edindim. Bir patern vererek mantarlari sicak uhu tabancasi kullanarak yapistirdim. Yapistirma islemi kolaydi ancak kesme islemi biraz zorladi. Kesim icin kullandigim makasin ne makasi oldugunu Kayinpederimden ogrenir ogrenmaz buraya ekleyecegim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder