19 Mart 2012 Pazartesi

Creme Fraiche li Pangasius, panga baligi...

Dün aksam Creme Fraiche li cok kolay, bir balik yapmistim, cok lezizdi.
Ah bilseydim bu kadar leziz olacagini resmini cekmezmiydim!!!
Ama bu lezzeti paylasmadan edemedim. Bir daha ki yapisima kadar resim yok. Sikca yaptigim Firinda Kremali Panga Baligi ndan sonra buda sikca yapilacak tarifler arasinda... Bu tarife de mutlaka bir göz atin!


Bugunku tarifimize gelince;

Creme Fraiche'li pangabaligi...

  • Malzemeler;
  • 2 beyaz balik filetosu, yaklasik 300gr, Pangasius "panga" ya daTilapia (Tatlı Su Çipurası) ben Pangasius "panga" kullandim.
  • 125ml beyaz sarap,
  • 125ml Creme Fraiche,
  • 20gr misir nisastasi,tuz karabiber,
  • Creme Fraiche ve sarabi iyice karistirip kaynama noktasina getirin, 
  • baliklari sosun icine yatirin,tekrar kaynama noktasina getirip agzini kapatip, altini kisin.Bende ki ince bir filetoydu 6dk da pismisti. 
  • Baliklari sosdan alin, tabaklara dagitin,
  • misir nisastasi ile sosu kivamina getirip, (isterseniz sosa, hardal ya da dere otu limon suyu ile tatlandirin) sosu baliklarin ustune dokerek servis yapin! Afiyet olsun...
bu resim sosun gozunuzde canlanmasina yardim edecektir:)
Sos resimdeki gibiydi, bu karidesle yapilmis, mmmmm eminim buda cok guzel olur. Benim balikda aynen boyle gorunuyordu:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder